sâmbătă, 2 ianuarie 2016

De ce iubim femeile




“Pentru că au sâni rotunzi, cu gurguie care se ridică prin bluză când le e frig, pentru că au fundul mare şi grăsuţ, pentru că au feţe cu tră­sături dulci ca ale copiilor, pentru că au buze pline, dinţi decenţi şi limbi de care nu ţi-e silă. Pentru că nu miros a transpiraţie sau a tutun prost şi nu asudă pe buza superioară. Pentru că le zâmbesc tuturor copiilor mici care trec pe lângă ele. Pentru că merg pe stradă drepte, cu capul sus, cu umerii traşi înapoi şi nu răspund privirii tale când le fixezi ca un maniac. Pentru că sunt extraordinare cititoare, pentru care se scriu trei sferturi din poezia şi proza lumii.  Pentru că sunt femei, pentru că nu sunt bărbaţi, nici altceva. Pentru că din ele-am ie­şit şi-n ele ne-ntoarcem, şi mintea noastră se roteşte ca o planetă greoaie, mereu şi mereu, numai în jurul lor.”

Recent am reușit să termin această carte scrisă de Mircea Cărtărescu, un autor care este contemporan cu noi..Este o carte destul de șmecheră,în care autorul,istorisește câteva fragmente din viața sa amoroasă. Ceea ce m-a facut s-o citesc a fost acel citat de mai sus,pe care l-am intâlnit pe un site.Am dat repede o fugă pană la bibliotecă și astfel am intrat în posesia ei.Este o carte de dimensiuni reduse cu un cover destul de ciudat,cel puțin acela pe care l-am întalnit la cartea pe care am citit-o.
Cred că fiecare dintre noi,avem o multime de „pentru că”  care putem sa ii atribuim femeii iubite.Aș putea sa fac si eu o încercare.

Pentru că sunt frumoase,au un corp perfect,și niște ochi minunați.Pentru că fiecare are moliciunea ei.Pentru ca nu sunt la fel de vulgare în limbaj ca bărbații.Pentru că știu întotdeauna cum să se îmbrace astfel încât să iși scoată în evidență atuurile.Pentru că întotdeauna sunt curate și răspândesc în urma lor miresme frumos mirositoare.Pentru că iubesc frumosul,muzica,carțile,arta,natura,plimbările,sportul,marea,apa soarele luna,cerul,pasările...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu