vineri, 10 iulie 2015

Prima melodie


Dintodeauna am fost pasionat de muzica.De aceea cu prima ocazie am incercat sa creez si eu ceva.
Mai jos puteti sa ascultati prima piesa.Versurile imi apartin.

Trec prin viata ca o stea cazatoare
Si uneori simt prea tare cum doare sa fi un oarecare
M-am nascut sa traiesc si in final am sa va parasesc mi se pare foarte firesc
Dar intrebarea care ma apasa este ce voi lasa in urma?
Cand eu voi fi doar o umbra adancindu-ma in trecut
Acum reprezentam noul dar in curand vom fi vechiul
Moartea va fi destinatia finala pentru noi toti

Refren:
Stau uneori si ma gandesc la tot ce in viata am vazut, la tot ce in viata am facut,
La cate persoane am cunoscut in anii care au trecut
Caci sunt multe pe care inca nu le-am vazut si nu le stiu
Dar mai am timp si sper sa nu fie prea tarziu
Stau uneori si ma gandesc la lumea care va sa vie,la cate ierni,la primaveri
Ce nu-mi vor mai fi date mie
Asa ma poarta ganduri iara prin timpurile celor dusi
Astept sa aud iar pasi afara si voci ce ingana pe la usi

O sa incerc sa fiu bun si corect nu e bine sa fiu nedrept
Pentru ca stiu ca tot ce fac rau se va intoarce impotriva mea.
Dar mai stiu ca unii se schimb ca vremea
Sinceritatea este grea,lingusirea usoara,suferinta foarte amara
Amintirea copilariei uneori precara,compasiunea este insa esentiala
Dar pentru toate exista o destinatie finala.


Refren:


5 comentarii: